Lidl inaugureaza doua noi magazine, in Cluj-Napoca si judetul Brasov
Joi, 13 Februarie 2025

Joi, 13 Februarie 2025
Ansamblul din care face parte magazinul Lidl din Cluj-Napoca, judetul Cluj, este un proiect de regenerare urbana unde s-au implementat cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperis verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB. Magazinul este situat la parterul primului imobil din noul ansamblu imobiliar Elite City, pe Bulevardul Muncii, nr. 4-6, cu intrare din strada Fabricii, si are o suprafata de vanzare de peste 1.300 m². Clientii Lidl beneficiaza de o parcare dedicata, cu 95 de locuri de parcare, dintre care 82 se afla la subteran si 13 la suprateran.
Odata cu inaugurarea acestui magazin, s-au creat 23 de noi locuri de munca. Orarul de functionare va fi de luni pana sambata intre 07:00 si 22:00, iar duminica intre 08:00 si 20:00.
Noul magazin Lidl din comuna Harman, judetul Brasov, situat pe str. Garii, nr. 674 A, are o suprafata de vanzare de peste 1.400 m² si dispune de 125 locuri de parcare.
Odata cu inaugurarea acestui magazin, s-au creat 18 noi locuri de munca. Orarul de functionare al magazinului va fi de luni pana sambata intre 07:00 si 22:00, iar duminica intre 08:00 si 20:00.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul constructiilor si in conformitate cu normele de protectie a mediului, noul magazin Lidl din Cluj-Napoca dispune de solutii si tehnologii moderne, care asigura standarde inalte de eficienta energetica. Printre acestea se numara sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenta si sistemele de recuperare a caldurii integrate in instalatiile de climatizare.
Inaugurarea magazinelor Lidl din Cluj-Napoca si Harman continua strategia companiei de a oferi zilnic romanilor produse de cea mai buna calitate la cel mai bun pret, intr-o larga varietate de sortimente.
Lidl reuseste sa respecte aceasta misiune investind constant in sustenabilitate, la baza actiunilor companiei stand eficienta si demersurile de dezvoltare durabila. In plus, Lidl promoveaza cu consecventa colaborarea cu producatorii locali, multe dintre marcile de calitate comercializate in retea fiind produse in Romania.
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...