Lidl lanseaza o campanie dedicata gamei de produse convenience Chef Select

Lidl lanseaza o campanie dedicata gamei de produse convenience Chef Select


Lidl da startul campaniei „Da skip la ore de gatit. Gata pregatit. Gata de servit.” dedicata Chef Select, gama marca proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ 50 de produse gata de servit, pentru timp economisit in bucatarie.

Gatitul acasa a devenit in ultimul an sport national si un subiect trending in social media. Cu toate acestea, produsele de tip convenience continua sa fie solutia ideala pentru momentele cand vrei sa savurezi mancaruri delicioase fara sa petreci mult timp in bucatarie. Gama Chef Select, de la Lidl, ofera produse ce pot fi consumate pe loc, de la sandvisuri, la salate deja preparate sau produse gata de servit, precum zacusca, humus, fasole batuta. Si pentru ca deserturile sunt cele mai cautate in momentele in care vrei sa te rasfeti, gama Chef Select aduce torturi si prajituri pentru toate gusturile. In plus, gama contine si produse ce necesita o minima preparare, de exemplu diverse aluaturi, o varietate de paste, musaca sau produse de patiserie congelate, care scurteaza mult timpul de preparare al unor retete complexe.

 

Gama Chef Select este prezenta in portofoliul Lidl Romania inca din anul 2014. De atunci, compania a dezvoltat cu consecventa sortimentul de produse de tip convenience, adresat consumatorilor ce nu au foarte mult timp pentru gatit, dar isi doresc sa aiba parte de o masa, o gustare sau un desert rapid, la cel mai bun raport calitate – pret. In prezent, gama cuprinde aproximativ 50 de produse de tip convenience, care se gasesc permanent in magazine. In plus, pe parcursul anului, pentru a veni in intampinarea clientilor cu o oferta adaptata nevoilor de consum, Lidl introduce periodic in magazine produse Chef Select cu specific sezonier.

 

Din 4 martie, clientii vor putea gasi in magazinele Lidl produse Chef Select de tip in and out, precum guacamole (7,99 lei) sau humus cu ardei capia si masline (4,99 lei), cat si produse Chef Select din sortimentul permanent, la preturi speciale, precum lasagna (5,49 lei, de la 8,49 lei) sau tort cu ciocolata si aroma de vanilie (20,99 lei, de la 29,99 lei).

 

In cadrul campaniei „Da skip la ore de gatit”, Lidl Romania a pregatit si o surpriza pentru clientii care vor sa castige timp cu Chef Select. In perioada 4 – 28 martie, cumparaturile de peste 70 lei ce contin cel putin un produs din gama Chef Select pot aduce premii precum o masina de spalat vase sau un robot de aspirare.



Poti fi interesat si de