METRO a deschis un nou magazin in Buzau


Metro Romania a deschis un magazin in Buzau, intr-un spatiu nou, aflat la doar 500 de metri distanta de fostul centru Metro PUNCT din localitate, pe Strada Transilvaniei numarul 441a.

METRO Buzau isi deschide astfel portile intr-o locatie noua, moderna, echipata la cele mai inalte standarde, in care clientii din regiune sunt asteptati cu solutii complete pentru afacerile lor. Spatiul comercial este unul generos, de aproximativ 3.800 mp, iar cele peste 6.300 de produse disponibile sunt adaptate nevoilor clientilor profesionisti HoReCa si revanzatori, astfel incat acestia sa beneficieze de un sortiment variat, stabilitate, disponibilitate permanenta a produselor la raft, precum si de preturi competitive. Totodata, accesul in locatie este unul facil, noul magazin METRO fiind situat in imediata vecinatate a fostului magazin PUNCT, la o distanta de doar 500 de metri.

 

Magazinul se afla intr-o cladire noua, proiectata de la zero pentru a corespunde in totalitate standardelor METRO si pentru a oferi clientilor toate facilitatile de care acestia au nevoie intr-un singur loc. Scopul este de a contribui la prosperitatea afacerilor independente si la satisfactia clientilor profesionisti.

 

Noul magazin METRO este optimizat pentru eficientizarea tuturor operatiunilor si adaptat pentru a deservi clientii profesionisti si anume: spatiul comercial este aproximativ cu 45% mai mare comparativ cu fostul magazin PUNCT din proximitate - 3.800 mp versus 2.600 mp. De asemenea, spatiul de depozitare este mai mare, in timp ce birourile si spatiile administrative au alocate o suprafata mai mica, de 25%.

 

metro2_1

 

Magazinul beneficiaza de echipamente moderne si eficiente, care sa sustina extinderea de gama si servirea in conditii de calitate excelenta si in mod sustenabil: camera frigorifica pentru categoriile de produse proaspete, precum carne, peste, fructe si legume, mezeluri, oua, lactate si camera congelator de 130 mp, ambivalenta, dotata cu vitrine de expunere pentru produsele congelate, in acest fel asigurandu-se stocul si vanzarea pe aceeasi suprafata si respectarea normelor HACCP in vigoare.

 

Parcarea are 132 de locuri, din care 37 sunt acoperite, o crestere semnificativa comparativ cu cele 23 de spatii de parcare disponibile in vechiul magazin. Magazinul este deservit de 49 de angajati, comparativ cu 21 de angajati anterior.

 

Magazinul dispune de o oferta de peste 6.300 de articole, comparativ cu 2.850 anterior. Categoriile de produse au fost redefinite pentru a deservi clientii profesionisti, fiind adaptate si extinse in functie de nevoile clientilor HoReCa si revanzatori.

 

Cladirea are un spatiu de incarcare/descarcare dedicat, fiind disponibile rampe pentru receptie marfa si livrare. Magazinul ofera servicii de livrare pentru clientii din Buzau si imprejurimi, printr-un parteneriat cu un furnizor de servicii logistice, care pune la dispozitie, pentru inceput, patru masini noi a cate 3,5 tone, cu temperatura controlata.

 

 „Anul acesta vine cu o schimbare semnificativa pentru echipa METRO Buzau care face tranzitia intr-o noua locatie, mai moderna si mai mare fata de cea anterioara. Unul dintre beneficiile si noutatile pe care METRO le aduce in aceasta regiune este faptul ca livrarile vor fi realizate mai rapid, acestea fiind aduse direct din magazinul din Buzau. Ma bucur sa vad ca procesul de recrutare din luna Februarie a dat rezultate satisfacatoare si acum METRO Buzau are cu peste dublu numarul de angajati. Misiunea noastra este sa fim aproape de antreprenorii romani cu servicii de incredere si ne bucuram ca prin inaugurarea noului magazin ne mentinem angajamentul de a ramane un partener solid”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

 

metro3

 

METRO este o companie internationala de top cu sortimente alimentare si nealimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si cateringului (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care pot alege daca sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa-si ridice achizitiile de la magazin sau sa le livreze. De asemenea, METRO sprijina competitivitatea antreprenorilor si a intreprinderilor independente cu solutii digitale si prin urmare, contribuie la diversitatea culturala in comert si industria ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listata in Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 95.000 de angajati in intreaga lume. In anul financiar 2020/21, METRO a generat vanzari de 24,8 miliarde EUR.



Poti fi interesat si de