Macromex mizeaza pe afaceri in HoReCa mai mari cu 20%, in 2023

Macromex mizeaza pe afaceri in HoReCa mai mari cu 20%, in 2023


Afacerile din HoReCa ale unuia dintre jucatorii principali din industria alimentara romaneasca ar urma sa creasca, in 2023, cu 20% fata de rezultatele din anul anterior.

Potrivit unui comunicat de presa al Macromex, compania estimeaza dublarea cifrei de afaceri generata de divizia HoReCa in zona Bucuresti si Ilfov, in urmatorii trei ani.

 

'Focusul curent al Macromex se axeaza pe produsele din categoriile strategice: Brutarie si Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume si Cartofi specialitati. Macromex continua, in aceasta perioada, seria de evenimente 'Raliul Bucatariilor', care ajunge in Bucuresti, dupa ce a parcurs orase importante din tara, precum Iasi si Cluj-Napoca. In 2022, Macromex a lansat platforma digitala Macromex horeca.macromex.ro, ce regrupeaza toate solutiile eficiente si este un produs complex, menit sa sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business si pentru sustenabilitate, retetele la cheie si sfaturile despre eficienta operationala. In plus, Bocado este o alta initiativa a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicata clientilor HoReCa care va ajuta sa reduceti timpul de comanda si sa gestionati fluxul de aprovizionare mult mai eficient', noteaza sursa citata.

 

macro 2

 

Pentru acest an, Macromex prognozeaza o crestere a cifrei de afaceri in cazul diviziei HoReCa cu 20%, pe baza majorarii volumelor de vanzari si a evolutiei pozitive a numarului de clienti.

 

In 2022, compania a raportat afaceri de 735 milioane de lei, in crestere cu 16% fata de 2021, dar si un profit net de 58,9 milioane de lei.

 

Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri, precum: Edenia, Corso, La Strada, Azuris, alaturi de branduri partenere - Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker. 



Poti fi interesat si de