Magazinele DIANA sarbatoresc 30 de ani cu mii de premii pentru clienti

Magazinele DIANA sarbatoresc 30 de ani cu mii de premii pentru clienti


Reteaua de magazine DIANA sarbatoreste 30 de ani langa clientii sai, daruind, si anunta o campanie cu peste 5.000 de premii instant si o tombola aniversara cu 400 de premii importante.

“Am implinit 30 de ani. 30 de ani in care toate proiectele noastre s-au dezvoltat pe un tipar conturat pe principiile care ne definesc: calitate, respect, incredere. Dupa o calatorie punctata de provocari dar si de mult mai multe satisfactii, am ajuns la varsta la care avem experienta necesara pentru a face lucruri de calitate, dar suntem si suficient de tineri pentru a ne adapta, a creste si a inova permanent. Am inceput anul in forta, bifand deja trei deschideri de magazine noi in doar patru luni. Reteaua de retail DIANA este prezenta pe piata locala in 6 judete, cu 65 de magazine, o suprafata totala de vanzare de peste 11.000 de mp si o sortimentatie care depaseste 10.000 de produse alimentare si nealimentare. Ne propunem sa continuam calatoria in dinamica ultimilor ani si sa atingem un portofoliu de 100 de magazine”, au transmis reprezentantii companiei.

 

Cu putin noroc, poti castiga un T-Roc!

Campania aniversara de 30 de ani, “Cu putin noroc, poti castiga un T-Roc!”, se desfasoara intre 10 mai si 8 iulie 2021, in cele 6 judete in care este prezenta reteaua de retail DIANA.

 

La cumparaturi de peste 100 RON, clientii primesc taloane de inscriere in tombola cu tragere la sorti, iar la achizitia de produse Coca Cola de minimum 10 lei, taloane pentru premii instant.

 

Cumparaturile in cele 65 de magazine fizice DIANA, in magazinele DIANA si DIANA Gourmet listate in aplica?ia FOODIFY pot aduce unul dintre cele 5.000 de premii instant si cele peste 400 premii puse in joc la tombola aniversara – 30 de televizoare Smart Alliew, 30 de boxe portabile JBL, 30 de aparate Tchibo Cafissimo + 240 capsule, 15 laptopuri Gaming Lenovo, 15 telefoane mobile Apple iPhone 12 si 300 de tocatoare din lemn. Si cu putin noroc, marele premiu, un Volkswagen T-Roc. Valoarea totala a premiilor este de 323 830.15 lei.

 

Prin aceasta campanie, magazinele DIANA isi propun sa rasplateasca fidelitatea celor care isi fac constant cumparaturile aici, dar si sa puna bazele unei relatii pe termen lung cu noi clienti.

 

Reteaua DIANA, prezenta in topul Local Key Accounts din Romania este una dintre liniile de business ale grupului DIANA, prezent si in industria carnii, unde se afla pe locul 5 in top abatoare si in top 10 producatori de carne cu capital 100% romanesc.

 

Toate detaliile si regulamentul campaniei sunt disponibile in magazinele fizice DIANA si pe https://www.magazinediana.ro/.



Poti fi interesat si de