Magazinul online al Alfredo Seafood a avut vanzari de 100.000 euro, in 2020

Magazinul online al Alfredo Seafood a avut vanzari de 100.000 euro, in 2020


Magazinul online al Alfredo Seafood, lansat in noiembrie 2019, a inregistrat un prim an de activitate intensa, cu vanzari in valoare de 100.000 de euro, impulsionate de perioada starii de urgenta si de restrictiile impuse odata cu declararea pandemiei.

In 2020, varful de vanzari pe platforma online Alfredo Seafood a fost inregistrat in aprilie, in plin lockdown. Atunci s-au achizitionat cu 70% mai multe produse decat in luna precedenta, iar valoarea vanzarilor s-a ridicat circa 30.500 euro, rezultati din 800 de comenzi.

 

Potrivit estimarilor Alfredo Seafood, vanzarile magazinului online se vor situa la aproximativ 50.000 de euro la finele primului semestru din 2021, mai mici decat cele aferente aceluiasi interval din 2020. In acea perioada, valoarea a fost de 74.000 euro, dar scaderea este fireasca tinand cont de particularitatile primelor sase luni din 2020, marcate puternic de restrictiile de deplasare si inchiderea HoReCa, fapt ce a dus la o explozie a comenzilor online.

 

„Noi am lansat magazinul online la finalul lui 2019, pentru ca ne-am dorit sa le fim mai aproape clientilor nostri si sa facem procesul de achizitie cat mai usor. De asemenea, partea de digitalizare si trecerea si in zona de online este importanta pentru dezvoltarea oricarei afaceri. Apoi a venit pandemia, asadar platforma online a inceput sa aiba un rol tot mai important pentru noi. Daca nu ar fi fost deja lansata, cu siguranta ca am fi facut acest pas in 2020. Am investit in jur de 51.000 euro in acest proiect, cost care include implementarea si administrarea platformei online, transportul produselor si partea de promovare si avem in plan sa investim cel putin inca 10.000 de euro anul acesta, in imbunatatiri”, a explicat Mihai Cristian Darmanescu, fondator al Alfredo Seafood.

 

Pe platforma online a Alfredo Seafood, www.alfredoseafood.ro/shop/, sunt comercializate 74 de produse, care sunt transportate in termen de 24 de ore in Bucuresti si judetul Ilfov si in maximum 72 de ore, oriunde in tara.

 

In weekendul de Florii si cel Pascal s-au inregistrat vanzari de peste 6.000 euro, iar in perioada respectiva romanii si-au indreptat atentia preponderent catre specialitati precum somonul afumat sau icrele de somon salbatic. In prezent, cele mai bine vandute categorii sunt fructele de mare si pestele proaspat, cu sortimente ca: somonul sashimi, dorada intreaga si dorada file, salaul, tonul si macroul. Aceasta tendinta se va mentine si in perioada urmatoare, conform fondatorului Alfredo Seafood.

 

 „Cred ca partea de comert online va continua sa se mentina la cote mai ridicate fata de situatia dinainte de pandemie. E un segment care se afla in plina dezvoltare, dar inca suntem in urma fata de alte piete. In prezent, majoritatea celor care comanda prin magazinul online Alfredo Seafood sunt clienti care ne cunosc brandul si au incredere in produsele noastre. In perioada lockdown-ului, vanzarile magazinelor online de alimente au crescut foarte mult, iar aceasta majorare s-a vazut si in cazul nostru. In acea perioada, aveam cate 300 de comenzi pe zi. Acum, odata cu relaxarea, am ajuns la circa 100 de comenzi pe saptamana, dar acesta este un fapt normal. Este important ca in viitorul apropiat si nu numai, segmentul vanzarilor de alimente va continua sa se dezvolte, iar acesta este unul dintre castigurile acestei perioade grele, care se apropie de final, speram”, a incheiat Mihai Cristian Darmanescu.

 

Despre Alfredo Seafood

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante marci din Romania, sub a carei denumire sunt importate si distribuite produse din peste si fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Darmanescu si lansat in anul 2013. Succesul Alfredo Seafood se datoreaza experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, a celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din fabrica situata in Bucuresti si a unui sistem logistic de transport optimizat.

 

Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite in cele mai importante lanturi de hypermarketuri si supermarketuri din tara. Printre acestea se numara: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Auchan etc. si in peste 5.000 de magazine din comertul traditional, si reteaua HoReCa. Produsele sunt transportate, procesate, ambalate si distribuite in conditii adecvate de pastrare a aromei si texturii carnii, de la recoltarea din fermele piscicole internationale sau capturare.

 

In prezent, Alfredo Seafood este una dintre cele trei divizii de business ale “Bistromar la Timona”, companie detinuta de catre familia Darmanescu. Alfredo Seafood reprezinta divizia de procesare si distributie a pestelui si fructelor de mare, iar celelalte doua sunt: Frigonet Logistics, dedicata serviciilor de logistica si transport national al produselor congelate si refrigerate; BistroMar, restaurant - pescarie pe baza de peste si fructe de mare, situat in zona Floreasca, din Bucuresti.



Poti fi interesat si de