Mega Image lanseaza o noua marca proprie de produse
Marti, 07 Decembrie 2021

Marti, 07 Decembrie 2021
Astfel, gama cuprinde produse alimentare cum ar fi lactate si oua, fructe si legume, produse de panificatie, mezeluri, dulciuri, snacks, apa si sucuri, preparate din carne, branzeturi si deserturi.
De asemenea, noua marca proprie include si peste 110 de produse nealimentare, de la produse de curatenie, la cosmetice si ingrijire personala. In acelasi timp, in cadrul noii marci proprii MEGA sunt cuprinse si gamele BIO si ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare si nealimentare.
Astfel, toate produsele MEGA sunt produse atat la nivel local, cat si international. In acest moment, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, oua, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare si nealimentare in toate magazinele Mega Image si Shop&Go.
In plus, odata cu lansarea gamei MEGA, portofoliul de marci proprii 365 si Delhaize va fi redus pentru a face loc si mai mult integrarii noii marci proprii. In acelasi timp, MEGA va completa portofoliul de marci proprii Mega Image, care include branduri de calitate, cu avantaje competitive puternice, ca: Gusturi romanesti, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.
Asadar, fondat in anul 1995, Mega Image cuprinde in acest moment 908 de magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste, Timisoara, Bacau, Focsani si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanesti.
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...