Ponderea produselor romanesti din carne din platforma online Sezamo depaseste 80%

Ponderea produselor romanesti din carne din platforma online Sezamo depaseste 80%


La un an si jumatate de la lansare, sortimentatia retailerului online Sezamo numara circa 15.000 de articole, iar ponderea produselor romanesti depaseste 80% la categoriile de carne si produse din carne.

De la intrarea pe piata din Romania, la sfarsitul anului 2022, Sezamo a inregistrat cresteri de zeci de procente de la luna la luna, testand in permanenta metode de a ajunge la clienti cat mai eficient.

 

Portofoliu de 15.000 de produse
Sub umbrela Sezamo se regasesc produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar si branduri internationale renumite, toate intr-un singur loc.Supermarketul online lucreaza in permanenta la extinderea sortimentatiei, care a ajuns acum la aproape 15.000 de SKU-uri, de la 9.000 de produse incluse in oferta initiala de lansare.


Intre acestea sunt incluse si 9 marci proprii Sezamo, precum, mezeluri Dacello, carne si peste Fjoru, carne super premium marca Sutcha, produse lactate Miil produse tip bacanie Kitchin, hartie Moddia, cafea Ubomi, seminte si bauturi bazate pe plante Yutto, dar si PAUU - mancare pentru caini si pisici.
„Este in ADN-ul companiei sa oferim produse proaspete de la producatori locali. Lucram cu macelarii cu traditie si premiate, din Bucuresti si din tara, astfel incat clientii nostri sa primeasca rapid la usa produsele proaspete. De asemenea, avem un vast sortiment de fructe si legume de la producatori locali, care ne permit sa le livram de la recoltare la usa in doar 6 ore”, declara Michael Kaiser, Director Comercial Sezamo.

 

sezamo2

 

Parteneriate cu producatori locali de carne
Segmentele de carne si produse din carne sunt foarte bine acoperite, iar livrarea se face cu masini electrice cu temperatura controlata.
„Punem accent pe materia prima din Romania, unde acoperim zona de carne de pui, curcan, porc, vitel, vita, miel, berbecut si peste. Pentru diferentiere, importam vita maturata, wagyu, porc iberic, dar si peste cu certificari ASC, MSC. Cei mai prezenti producatori sunt cei locali cu care avem o colaborare orientata catre client. Putem enumera aici in special Carmangeria Ozana, Fermele ecologice Silvania si Origini, cu care avem o relatie de succes”, adauga Michael Kaiser.


Printre producatorii cu cea mai buna prezenta pe platforma online se mai regasesc Abatorul Peris, DIANA, Karpaten Meat, Aaylex ONE (Cocorico), Carmistin (La Provincia), Agricola. Pe partea de preparate din carne, Sezamo colaboreaza cu unele dintre cele mai importante branduri locale, cum ar fi Cris-Tim, Meda, Malina, Szekely Falat, Reinert sau Moldovan Carmangerie.


Potrivit companiei, in categoriile de carne si specialitati, cel mai bine se vand pieptul de pui, fileul de somon, prosciutto cotto si crenvurstii de pui.
„Observam un trend crescator pe aceste categorii, unde punem mare accent pe calitatea produselor, tinand cont si de preferintele consumatorilor pentru marfa autohtona. Dam o sansa micilor producatori si inovam impreuna avand sprijinul clientilor, evident fara compromisuri in ceea ce priveste ingredientele”, spune Directorul Comercial Sezamo.


Segmentele ready-to-cook si ready-to-eat se afla si ele pe radarul consumatorilor, iar oferta Sezamo cuprinde o gama variata de produse, branduri cunoscute la nivel national si international, insa si sortimente produse in Romania.

 

sezamo3

 

Experienta de top, prin serviciul Premium
Printre programele si serviciile lansate de Sezamo in primul an de functionare se numara extinderea sortimentatiei plant-based (400 de produse inlocuitoare de lactate si carne, ready-to-eat, dar si cu specific vegan), introducerea serviciului Sezamo Premium cu livrare gratuita, a platii cu cardul de masa, lansarea categoriei de nutritie speciala, cu peste 1.000 de produse in sapte subcategorii: fara zahar, fara gluten, fara lactoza, Keto, Dukan, superalimente si proteic, precum si listarea produselor din farmaciile HelpNet.


„Am introdus inca de anul trecut cu abonamentul Premium, prin care clientii nostri au parte de o experienta de top. Premium le ofera utilizatorilor livrare la intervale de 15 minute, transport gratuit, 2 comenzi fara valoare minima pe luna, reduceri de pana la 20% la produse selectate. Iar daca locuiesc in zonele in care livrarea expres este disponibila, atunci primesc cumparaturile la usa si in 2 ore”, precizeaza Michael Kaiser.


Toate produsele comandate sunt livrate catre clienti din depozitul de 12.000 m2 situat in nordul Bucurestiului, in incinta CTPark, care include spatii de depozitare ambientala si unitati cu temperatura controlata, care permit pastrarea produselor in conditii cat mai bune si reducerea costurile de energie.
In plus, in fiecare luna, li se alatura ca parteneri aproximativ douazeci de furnizori noi, ceea ce consolideaza diversitatea si disponibilitatea produselor din portofoliu. De asemenea, numarul clientilor Sezamo creste, cu aproximativ 1.000 de clienti noi, in fiecare saptamana.

 

sezamo4

 

Focus pe sustenabilitate si reducerea risipei
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comanda la supermarketul online inlocuind pana la 8 drumuri in oras, la farmacie, macelarie, bacanie, patiserie, piata, pescarie, pet shop si magazin cu produse pentru diete speciale. In plus, o singura masina duce pana la 11 comenzi, ceea ce inseamna 10 masini mai putin in trafic.


Compania livreaza cu o flota proprie de masini electrice (avand si statii proprii de incarcare la depozitul din Stefanestii de Jos), utilizeaza pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confectionate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului inconjurator, si ofera programul „Save the Food”, cu ajutorul caruia clientii pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achizitionarea de alimente aflate in ultimele zile de valabilitate, la un pret redus. Aceste initiative intaresc angajamentul Sezamo fata de practicile prietenoase cu mediul inconjurator si invita clientii sa joace un rol activ in protejarea acestuia.


Sezamo face parte din grupul Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa, cu o cifra de afaceri de aproape 600 de milioane euro in 2022.

 

Articol publicat in editia 94 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de