Profi se repozitioneaza ca magazinul care are zilnic preturi mici

Profi se repozitioneaza ca magazinul care are zilnic preturi mici


La capatul unor testari cuprinzatoare, Profi se repozitioneaza ca magazinul care simplifica viata consumatorilor prin oferte avantajoase, sub deviza zilnic preturi mici.

Spre sfarsitul anului trecut, reteaua a introdus un nou concept de magazin, cu o gama de produse imbunatatita, prezentate astfel incat sa fie mai usor accesibile si intr-o lumina mai buna. Noul concept aduce cu sine si avantajul cumparaturilor in sistem convenience. Succesul acestui format care treptat se extinde in intreaga retea a facut ca Profi sa evolueze de la magazinul de proximitate la magazinul care simplifica viata consumatorilor.

 

„Unitatile noastre sunt prezente in sute de localitati din intreaga tara, ceea ce ne ofera probabil cea mai buna cunoastere a consumatorului din Romania,” a declarat directorul general Profi, Pawel Musial. „Cum viata este atat de complicata, Profi simplifica lucrurile pentru clientii sai venind cu o oferta de produse si facilitati bine adaptate la dorintele si nevoile lor. Cumparatorii pot conta pe ofertele Profi zi de zi, aproape de casa, cu preturi bune si calitate onesta.”

 

Stiind ca oamenii din aceasta tara apreciaza filosofia unei vieti simple, Profi se prezinta acum prin mesaje emotionale care evoca situatii familiare, din viata de zi de zi, cu care oricine se poate cu usurinta identifica.

 

Noua pozitionare a magazinelor Profi urmeaza sa fie prezentata publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradala si social media.

 

Cu peste 25.000 de angajati care lucreaza in aproape 1500 de magazine aflate in 668 de localitati, Profi este reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si totodata cel mai mare angajator privat din tara.



Poti fi interesat si de