Profit de peste 11 milioane de euro pentru grupul Campofrio

Profit de peste 11 milioane de euro pentru grupul Campofrio


Grupul Campofrio a incheiat anul fiscal 2020-2021 cu o cifra de afaceri de peste 2,1 miliarde de euro, din care 11,4 milioane de euro a fost profitul inregistrat.

In Spania, compania a obtinut o cifra de afaceri de 1.021 milioane de euro in 2020, cu 3,42% mai mult decat in ??anul precedent, atingand profituri de peste 31 de milioane de euro cu marcile sale Campofrío, Navidul, Revilla, Campofrío Frescos si Oscar Mayer, potrivit publicatiei Carnica, citata de EuroMeatNews.com.

 

La sfarsitul anului, Campofrio avea peste 2.000 de angajati distribuiti in opt centre de productie situate in Castilla y Leon, Castilla-La Mancha, Comunidad Valenciana, Extremadura si Madrid. Grupul are 7.900 de angajati in intreaga lume, in Spania, in Franta, Belgia, Olanda, Portugalia, Germania, Italia, Regatul Unit, Romania si Statele Unite.

 

O noua strategie

Pentru a continua sa indeplineasca noile cerinte ale pietei, una dintre principalele parghii de crestere pe care Campofrío isi bazeaza strategia de afaceri in 2021 este inovatia. „Pentru a satisface noile tendinte si obiceiuri de consum, continuam sa mizam pe inovatii relevante, atat in ??formate, cat si in produse noi, care consolideaza valoarea marcilor noastre”, spune Javier Duenas, CEO Campofrío.

 

De asemenea, compania va continua sa promoveze digitalizarea intregului lant valoric pentru a indeplini obiectivul de imbunatatire a eficientei si cresterea capacitatii sale. „De ani de zile digitalizam si automatizam parti importante ale proceselor noastre si acum asamblam toate piesele si le integram pentru a multiplica beneficiile digitalizarii in intreaga afacere, pentru a simplifica procesele pentru angajati, clienti si furnizori; luam decizii agile cu informatii integrate in timp real si imbunatatim procesele, modelele de afaceri si capacitatea noastra de inovatie ”, explica Duenas.

 

In cele din urma, Campofrío isi va mentine angajamentul fata de sustenabilitate pe tot parcursul procesului de dezvoltare a produselor sale, de la ferma la farfurie, acoperind aspecte precum economia circulara, bunastarea animalelor sau angajamentul fata de dezvoltarea comunitatilor in care este prezent.

 



Poti fi interesat si de