REPORTAJ. La Bulgari, macelaria unde se lucreaza cu suflet
Luni, 05 Martie 2018

Luni, 05 Martie 2018
Proprietarii macelariei sunt trei veri, care se trag, dupa cum spun, “din neam de bulgari”. De aici si supranumele macelariei, care in realitate se numeste Master Market.
La Bulgari vin oameni din toate colturile Bucurestiului pentru ca odata ce au prins gustul carnii bune, au si capatat dependenta. Vestea li s-a dus „din gura in gura”, caci, asa cum zice Marian Marin, unul dintre proprietarii macelariei, clientul multumit iti face cea mai buna reclama.
„Suntem aici trei veri. Ne-am asociat, dar suntem mai degraba colegi, prieteni, decat parteneri de afaceri. Suntem din neam de bulgari, veniti din Cadrilater. Tataia al meu a fost macelar, vindea carne si mici acum 60-70 de ani. Am crescut din tata in fiu in macelarie, printre carne. Si asta am facut de cand ne stim”, spune Marian Marin.
In macelaria lor e mereu lume. Aproape ca nici n-au timp sa respire. Sunt cand in hala de transare, cand in magazin, aranjeaza marfa in vitrina ori discuta cu clientii, unii dintre ei transformati in prieteni.
Cum au reusit sa faca fata concurentei marilor magazine aflati dintr-un reportatj exclusiv publicat in noul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
In primele patru luni ale anului, exporturile FOB au insumat 31,457 miliarde euro,, in crestere c...
Lansata in iunie 2024, investigatia este vazuta ca o masura de retorsiune la acele taxe vamale si...
FAO publica lunar propriul sau Food Price Index, care masoara modificarile de preturi inregistrat...