Raitar testeaza produse pentru a intra pe segmentul salamurilor crud-uscate
Vineri, 05 Iulie 2019
Vineri, 05 Iulie 2019
„Am amenajat deja o instalatie pe care vom realiza produsele crud-uscate. Testam trei sortimente – salam uscat, salam picant si carnati picanti. Am obtinut loturi mici foarte bune, nu putem face cantitati mari, fiindca spatiul este mic. Vom vedea ce succes vor avea la consumatori. Noi urmarim produsele crud-uscate pe care le au concurentii nostri, le analizam in permanenta?, a declarat Florea Grigore, manager general Raitar.
Interviul integral cu fondatorul brandului Raitar puteti citi in editia 65 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Reteaua de restaurante quick service a ajuns la 75 de locatii si a vandut, in 2023, produse de in...
3 din 10 romani aloca un buget mai mare, pe masura scumpirilor In contextul valurilor de scumpir...
Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mancarea gatita (48%), legumele (37%), p...