Razvan Lucescu este imaginea noii campanii Lidl dedicate produselor pentru gratar
Marti, 29 Aprilie 2025

Marti, 29 Aprilie 2025
In pregatirea startului sezonului traditional de gratar care incepe pe 1 mai, Lidl Romania lanseaza o oferta dedicata tuturor pasionatilor de grill. Prin noua campanie care il are in prim plan pe Razvan Lucescu, Lidl isi invita clientii sa descopere o gama variata si extinsa de produse de carne special pregatite pentru gratar, si nu numai, disponibile in magazinele din toata tara.
Spotul, disponibil pe canalul de YouTube al Lidl Romania, surprinde atmosfera vibranta a unui gratar in aer liber, evidentiind diversitatea produselor si incurajand gatitul impreuna, ca o echipa. Campania subliniaza angajamentul Lidl de a oferi produse de calitate la preturi accesibile, transformand fiecare gratar intr-o experienta memorabila.
„In bucataria romaneasca, exista o mare nedreptate cand vine vorba de gratar: unul gateste, iar restul doar privesc. Daca de obicei, ne comportam ca o echipa doar atunci cand mancam, este timpul sa devenim o echipa si in fata grill-ului. Asadar, Lidl Romania transforma gatitul carnii la gratar intr-un sport de echipa, cu un antrenor pe masura: Razvan Lucescu. La gratar nu e loc nici pentru vedete care monopolizeaza jocul, nici pentru rezerve care stau pe margine. E loc doar pentru munca in echipa, mai ales ca oferta Lidl Romania include o varietate de produse, la cel mai bun raport calitate-pret”, se arata intr-un comunicat transmis de Lidl.
Gama de produse pentru gratar cuprinde:
Produsele se gasesc in toate magazinele Lidl din Romania, in perioada 28 aprilie - 4 mai, in limita stocului disponibil.
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...