Restaurantul online Yellow, crestere de 17% a cifrei de afaceri in 2020
Miercuri, 07 Aprilie 2021
Miercuri, 07 Aprilie 2021
Yellow a raspuns provocarii cu care s-a confruntat intreaga industrie HoReCa odata cu debutul pandemiei, dezvoltand produse adaptate contextului si nevoilor pietei. In anticiparea nevoilor clientilor sai, Yellow a extins zona de livrare, a lansat preparate ready to eat, a prelungit orele de functionare si a implementat o bacanie cu produse artizanale romanesti.
"Pana acum, clientii cautau diversitate, gust si un pret bun, mai putin atenti la alimentele procesate si sursa ingredientelor. In 2020, multi au inceput sa fie atenti la siguranta alimentara in contextul pandemiei. Acum vedem ca lucrurile continua sa se schimbe si clientii sunt atenti la modul de preparare, provenienta ingredientelor si cauta experiente culinare noi cu ingrediente locale si nutritive. Noi am ales sa extindem zona si intervalul de livrare, sa respectam toate normele de siguranta si sa facem mancare buna in continuare”“ a declarat Madalin Negru, COO Yellow.
Masa de pranz ramane pilonul central al meniului Yellow, insa clientii se vor putea bucura de extinderea ofertei prin noua gama de produse, care acopera si celelalte momente ale zilei. Noile produse, disponibile din martie, au contribuit la o crestere cu 24% a cifrei de afaceri fata de luna precedenta.
El a subliniat ca obiectivul companiei este sa creasca in continuare pe piata de food din Romania. In prima parte din 2021, el preconizeaza o crestere de 20 - 25% fata de 2020.
Precizarile au fost facute in urma afirmatiilor presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protec...
Verificarile au relevat cateva nereguli la un numar restrans de producatori, produsele lor fiind ...
Numai in cursul zilei de marti, o suma de peste 424,67 milioane de lei a intrat in conturile a 7....