Reteaua Froo ajunge la 100 de magazine, la doar 12 luni de la intrarea pe piata
Vineri, 13 Iunie 2025

Vineri, 13 Iunie 2025
De la intrarea pe piata romaneasca, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, avand acum locatii in Bucuresti, Pitesti si Constanta, atat in centrele oraselor, cat si in zone rezidentiale. Magazinele multifunctionale combina produse alimentare de baza si preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care ofera cafea de calitate, gustari calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum si produse exclusive sub marca proprie. Oferta reflecta preferintele locale, peste 80% din sortiment provenind de la marci cunoscute in Romania.
„In doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapa importanta care reflecta puterea ambitiei noastre si dedicarea echipelor noastre exceptionale din Romania si Polonia. Suntem recunoscatori tuturor partenerilor si furnizorilor nostri care cred in misiunea noastra si cresc alaturi de noi. Desi suntem mandri de ceea ce am realizat, stim ca acesta este doar inceputul. Ramanem dedicati invatarii, evolutiei si construirii unei prezente pe termen lung pe piata romaneasca”, a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.
Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-si administra propriul magazin Froo, beneficiind de sprijinul deplin al unei echipe experimentate, al sistemelor si al proceselor. Brandul sprijina activ si comerciantii independenti existenti care aleg sa isi transforme magazinele in format Froo, oferindu-le acces la un concept dovedit si la un know-how operational solid.
„In calitate de partener de afaceri Froo in Romania, am vazut cu ochii mei cum combinatia potrivita intre independenta si colaborare poate duce la succes. Conducerea propriului magazin cu sprijinul unei echipe pasionate a fost o experienta incredibila, iar atingerea numarului de 100 de magazine este doar inceputul”, a spus Catalin Pesu, care conduce magazinul Froo din Bucuresti.
Froo sunt magazine moderne care sunt echivalentul magazinelor Żabka care functioneaza in Polonia. Peste 80% din sortiment este format din branduri romanesti populare si branduri internationale de la furnizori romani. Oferta include, de asemenea, produse de marci poloneze cunoscute si marci private locale – sortimentul include, printre altele sandvisuri Tommy Bites, produse de pranz Good Soul si smoothie Foodini.
Froo Romania este sustinuta de DRIM Daniel Distributie, care asigura o logistica eficienta si fiabila in intregul lant.
In perioada ianuarie – aprilie 2025, s-au consemnat cresteri ale vanzarilor de produse neal...
„Deschiderea celui de-al 24-lea magazin Selgros in Romania marcheaza un nou capitol in dezv...
Prin acest program, lansat in iunie 2024, retailerul ofera francizatilor un pachet complet de pro...