Sergiana isi intareste prezenta in AFI Brasov

Sergiana isi intareste prezenta in AFI Brasov


Sergiana si-a asigurat o prezenta consistenta in noul centru comercial AFI Brasov, prin implicarea in noi proiecte atat in zona de retail alimentar, cat si in cea destinata HoReCa.

In ambele ipostaze Sergiana promoveaza, la fel ca acum mai bine de 25 de ani, traditiile culinare regionale.

 

Grupul brasovean ocupa un spatiu consistent in sectorul destinat producatorilor locali, preparatele si produsele incluse in oferta sa fiind centrate pe gamele Mama Leti si Poiana Marului. Sergiana a raspuns astfel initiativei Carrefour care a generat un cadru de colaborare cu producatorii locali de preparate din carne si de lactate.

 

Referindu-se la acest proiect, Adrian Zahariea, directorul comercial al Sergiana Grup, spunea inaintea inaugurarii AFI: „Nu aveam cum sa nu raspundem unei propuneri prin care un mare retailer acorda o atentie speciala producatorilor locali. Asta nu numai pentru ca ideea este atat de aproape de conceptul de la care am pornit cu multi ani in urma, ci si pentru ca noi vedem in astfel de colaborari o evolutie fireasca a relatiilor dintre marile retele si companiile locale, fiind in acelasi timp o cale pentru viitoare parteneriate de succes”.

 

In domeniul HoReCa, Sergiana se exprima in AFI printr-o replica adaptata locatiei a conceptului sau de restaurant ardelenesc. Sunt usor de recunoscut elementele specifice restaurantului din Centrul Vechi, fiind insa evidente si exprimari noi in directia amenajarii. Accente cromatice noi si elemente decorative nemaiintalnite in portofoliul de imagine Sergiana conduc la o realizare de exceptie, demna de scenografia unei manifestari teatrale. Insa noutatile depasesc zona vizuala pentru ca meniul propune cateva preparate ce nu se regasesc in alte restaurante Sergiana. Sunt noi pe lista de Bunataturi si fiecare in parte este promisiunea unei experiente culinare aparte.

 

Tot in AFI, si tot in domeniul alimentatiei publice, Sergiana s-a implicat in premiera si in proiectul unui alt operator local. Astfel, Sergiana Grup este furnizor de carne de vita, rasa Angus, pentru promotorii primului brand brasovean de hamburgeri. Este vorba de Kronburger, o marca lansata odata cu inaugurarea AFI si a carei oferta se adreseaza celor ce vor aprecia un produs „urban” realizat exclusiv cu carne refrigerata. Pentru ca miza pentru Kronburger este eliminarea carnii si a semipreparatelor congelate din lista de ingrediente pentru hamburgeri.

 



Poti fi interesat si de