Smithfield Romania devine Comtim Romania
Vineri, 04 Octombrie 2024
Vineri, 04 Octombrie 2024
In anul in care aniverseaza doua decade de excelenta, compania doreste sa prezinte evolutia sa, puternic ancorata in traditia locala dar totodata orientata cu optimism si incredere spre viitor.
Incepand cu luna octombrie 2024, Smithfield Romania isi va desfasura activitatea sub noua denumire „Comtim Romania SRL”, denumire care se suprapune numelui brandului 100% romanesc de carne de porc, Comtim.
„Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a insemnat Comtim in trecut si pentru profesionistii care au pus industria carnii la loc de cinste. Motiv de mandrie regionala si chiar nationala, brandul Comtim spune o poveste memorabila a unei traditii romanesti. Echipa noastra duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu traditie nationala si gust autentic romanesc si ne prezentam publicului asa cum suntem: o companie solida care seteaza standardele de excelenta in industrie.” a declarat Goran Panici, Director General Comtim Romania.
Activitatea companiei se va desfasura in continuare respectand valorile care au consacrat-o: bunastarea animala, siguranta angajatilor, calitatea si siguranta alimentara, grija pentru mediul inconjurator si sprijin oferit comunitatilor.
Acest proces are loc in contextul reorganizarii modului de raportare la nivel de grup, prin care punctele de lucru din SUA, Europa si China devin operatiuni independente de business, iar operatiunile din Romania vor raporta la nivel de Europa catre Morliny Foods.
Despre Comtim Romania
Comtim Romania a dezvoltat in zona de Vest a tarii un sistem integrat de operatiuni „din ferma in furculita”, pentru a oferi consumatorilor produse din carne de porc 100% romaneasca. Produsele Comtim provin de la animalele crescute in fermele proprii, hranite cu cereale produse local, de catre fermieri din zona de Vest a tarii. Compania produce carne de porc sigura si de calitate, potrivita unei alimentatii echilibrate, in timp ce gaseste modalitati noi si inovatoare de a minimiza impactul operatiunilor sale. Prin investitiile realizate, compania si-a asumat sa duca mai departe, din 1967 pana in prezent, traditia Comtim de a oferi consumatorului produse din carne de porc de cea mai buna calitate, proaspete, cu un gust autentic romanesc.
Inspirat de o vizita in Germania efectuata in urma cu ceva ani intr-o ferma de Wagyu, domnul Raim...
Conceptul este un mix intre macelarie si market, cu produse turcesti, romanesti si arabesti, de l...
Conform statisticii oficiale, in septembrie anul curent, au fost sacrificate 45.000 de capete la ...