Transavia, locul 4 in topul celor mai valoroase portofolii de marci publicat de Brand Finance®

Transavia, locul 4 in topul celor mai valoroase portofolii de marci publicat de Brand Finance®


Compania Transavia ocupa locul al 4-lea in clasamentul celor mai valoroase portofolii de marci publicat de Brand Finance® Romania 50, editia 2021, raportul anual privind cele mai valoroase si puternice brand-uri romanesti.

Lider al industriei locale de carne de pasare, cu capital 100% romanesc, compania detine brand-ul Fragedo, alaturi de Libertan si alte marci de prestigiu. In clasamentul de anul acesta, Transavia ocupa locul al patrulea, insumand o valoare cumulata a portofoliului de 81 milioane Euro, in crestere cu 8 milioane Euro fata de editia precedenta (73 milioane Euro in 2020).

 

Brand Finance® este cea mai mare firma independent la nivel global in consultanta privind evaluarea brand-urilor, fondata in 1996, cu scopul conectarii brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Un Raport de Evaluare de Brand prezinta in detaliu ipotezele, sursele de date si calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. Compania evalueaza peste 5.000 de brand-uri in fiecare an, in toata lumea si in toate sectoarele, publicand peste 100 de rapoarte anual.

 

trans tabel 1

 

Al cincilea raport anual Brand Finance® asupra celor mai valoroase si mai puternice brand-uri romanesti coincide cu o perioada de prelungita incertitudine generata de pandemia globala de Covid-19. Turbulenta economica se reflecta inevitabil in clasamentul acestui an, valoarea totala a celor 50 de brand-uri romanesti de top scazand cu 3,7%, pana la 5,6 miliarde EUR – in conditiile in care economia romaneasca a inregistrat o scadere de 3,9% in 2020.

 

transavia tabel 2

 

Chiar si in aceste conditii, valoarea brand-urilor detinute de grupul Transavia a continuat sa creasca, confirmand apetenta consumatorilor pentru produse romanesti de calitate.

 

“Am primit cu satisfactie clasamentul 2021 publicat de Brand Finance®, o confirmare a importantei investitiilor noastre in imagine si alinierea activitatii noastre zilnice la cele mai inalte exigente internationale, chiar si in vremurile de incertitudine pe care le traversam. Odata cu cei 30 de ani de activitate aniversati anul acesta, vom sarbatori alaturi de partenerii si consumatorii nostri printr-o serie de surprize si campanii inovatoare, astfel incat sa mentinem si sa consolidam favorabilitatea in randul consumatorilor din Romania. Printr-o noua campanie lansata chiar azi, ilustram beneficiile pentru care produsele noastre isi merita locul pe mesele familiilor din Romania”, declara Ioan Popa, Presedinte ?i Fondator Transavia.

 

ic (1)

 

Transavia, unul dintre cele mai solide business-uri de familie autohtone, celebreaza anul acesta 30 de ani de activitate pe piata romaneasca si internationala, timp in care a devenit liderul local al categoriei de carne de pui. Companie cu capital 100% romanesc, Transavia opereaza sustenabil un model de business integrat vertical, pentru a oferi cel mai inalt standard de alimentatie consumatorilor romani si de pretutindeni.

 

Deschiderea permanenta spre inovatie in business a contribuit la succesul de care Transavia se bucura astazi, clasandu-se in topul celor mai valoroase companii din Romania. Unul dintre cei mai mari angajatori romani, in prezent Transavia are peste 2.400 de angajati, care activeaza preponderent in cele 29 ferme de crestere a pasarilor si 4 ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, 3 abatoare de ultima generatie si o fabrica de procesare a carnii.

 

Fermele Transavia sunt localizate in 8 judete din Romania, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei sunt expresia celor mai inalte standarde de calitate si sunt prezente in majoritatea lanturilor de retail modern prin brand-urile Fragedo, Libertan si Papane. Peste 25% la suta din productia anuala a companiei merge catre export, in mai multe state europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franta, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania si Croatia, dar si pe continentul african, zona Marii Mediterane sau CSI.



Poti fi interesat si de