Unilever: Cererea pentru sosuri a crescut cu 30%, pe fondul consumului mai ridicat de carne la gratar

Unilever: Cererea pentru sosuri a crescut cu 30%, pe fondul consumului mai ridicat de carne la gratar


Alaturi de carne, sosurile sunt aproape nelipsite din cosurile de cumparaturi. Cifrele Unilever arata o crestere de 30%, in ultimii patru ani, pentru sosurile de specialitate.

Lunile de primavara si vara sunt asociate, in general, nu doar cu vacanta ci si cu relaxarea alaturi de prieteni, la gratar. Carnea este unul dintre alimentele care isi fac loc usor in meniu, iar potrivit unui studiu realizat de iSense Solutions la inceputul anului, 96% dintre romani consuma cel putin o data pe saptamana carne de pui, in timp ce 12% declara un consum zilnic; 89% includ carnea de porc cel putin o data in meniul saptamanal, in timp ce pestele este consumat cel putin o data pe saptamana de 67% din respondenti.

 

Anul acesta, producatorii de carne estimau un consum de aproximativ 1.200 – 1.500 de tone de preparate pentru gratar, la debutul sezonului, cu ocazia mini-vacantei de 1 mai.

 

In Romania, piata sosurilor de specialitate este competitiva si fragmentata

Sosurile sunt disponibile pe rafturile magazinelor intr-o multitudine de retete. Alegerea sosului potrivit pentru felul de mancare pe care ni-l dorim se bazeaza, in primul rand, pe preferintele fiecarui consumator in parte. Iar gusturile variate ale acestora i-au determinat pe producatori sa devina tot mai creativi in alcatuirea retetelor, tocmai pentru a acoperi o gama larga de cerinte si a-si gasi mai usor locul pe mesele romanilor.

 

De la sosurile de maioneza, pana la variantele de ketchup dulce sau picant, portofoliul Hellmann’s include numeroase sortimente care pot fi asociate oricand atat cu preparate din carne, cat si cu legume sau branzeturi. Sosurile Hellmann’s Barbeque si Original Burger se numara printre cele mai populare de pe piata si i-au adus brandului pozitia de lider pe acest segment, in Romania.

 

Daca sosul Hellmann’s Barbeque are un gust bogat, intens, usor afumat si este potrivit pentru preparatele din carne, Original Burger are un gust cremos, inedit si poate fi ingredientul special al unui burger pregatit acasa.

 

Ambele sortimente sunt disponibile in format squeeze, cu o sticla practica din plastic reciclat, care permite o dozare mai simpla a produsului.

 

Pe langa acestea, Hellmann’s aduce pe rafturile magazinelor si alte variante care se potrivesc cu multe dintre preferintele identificate in randul consumatorilor din Romania: sosul Garlic&Herb – un sos delicios de usturoi, ideal pentru preparatele din carne alba, peste, cartofi, legume sau chiar salate; sosul Hot Mexican – sos picant in stil salsa mexicana, potrivit pentru o paleta larga de gusturi si preparate, perfect pentru wrap-uri, nachos sau alte delicatese la gratar, cum ar fi friptura sau frigaruile.

 

In portofoliul brandului se regasesc multiple sortimente de maioneza: original – cu gust bogat si exceptional de cremos, disponibila si in format squeeze; light – cu un continut redus de grasimi (25%); sos de maioneza vegan – cu 72% ulei de rapita din surse sustenabile, fara ou. Acesta din urma este un produs potrivit atat pentru consumatorii care urmeaza diete vegane, cat si in perioadele de post. Maioneza Hellmann’s este motorul categoriei si detinatorul pozitiei de lider in acest segment.

 

Peste 1.000 de produse Hellmann’s vandute in fiecare minut, la nivel global

Din datele Unilever, reiese ca sosul de maioneza se afla in fruntea listei de cumparaturi pentru perioadele de sarbatori. Pe de alta parte, sosurile de tip barbeque sau burger completeaza gustul si aspectul final al mancarurilor si pot fi consumate in orice moment al zilei, intr-o varietate de combinatii.

 

Disponibile in peste 65 de tari, peste 1.000 de produse Hellmann’s sunt vandute in fiecare minut la nivel global, ceea ce plaseaza brandul in randul celor care inregistreaza cea mai rapida crestere, la nivelul intregului portofoliu Unilever.

 

Toate produsele Hellmann’s au ambalaje practice, din sticla sau realizate 100% din plastic reciclat, si capac cu supapa (care ramane curat dupa folosire) si contin ingrediente naturale, simple si provenite din surse sustenabile.

 

Unilever in Romania

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition si Ice Cream, cu vanzari in peste 190 de tari si produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

 

Viziunea companiei este de a fi lideri globali in afaceri sustenabile si de a demonstra cum modelul nostru de afacere bazat pe misiuni puternice si pregatit pentru viitor genereaza performanta.

 

Strategia Unilever ajuta la performanta si crestere sustenabila si responsabila, contribuind astfel la: imbunatatirea sanatatii planetei; imbunatatirea sanatatii, increderii si bunastarii oamenilor; o lume echitabila si incluziva.

 

In regiunea Sud-Centrala, Grupul Unilever opereaza pe pietele alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Moldova.

 



Poti fi interesat si de