Vascar anunta ca va lansa produse unice pe piata din Romania

Vascar anunta ca va lansa produse unice pe piata din Romania


Vascar, unul dintre principalii producatori de conserve si preparate din carne din Romania, va lansa o gama de produse semipreparate, cu o investitie de 1 milion de euro, a anuntat Vlad Ciuburciu, directorul general al companiei.

Producatorul din Vaslui detine doua branduri (Vascar si Moldova in Bucate), 21 de magazine, are aproape 400 de angajati si a inregistrat o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro in 2019, iar planurile pentru anul in curs sunt mari.

 

"Urmeaza sa lansam o linie de semipreparate, mai exact carne tocata, mici si alte produse care vor fi unice la nivelul pietei din Romania. Investitia se ridica la 1 milion de euro, care include echipamentele si partea de infrastructura. In plus, intentionam sa demaram un proiect destul de complex, pana la finalul anului, dar acest lucru depinde de sursele de finantare. Pentru producatori, este dificil sa faca planuri acum, iar majoritatea firmelor au oprit partea de investitii sau isi finalizeaza investitiile incepute anul trecut", a declarat Vlad Ciuburciu.

 

Acesta a vorbit si despre raportul dintre cerere si oferta si despre modul in care se desfasoara productia de conserve, respectiv mezeluri in cadrul fabricii.

 

"In ceea ce priveste conservele, lucram in doua schimburi, intrucat nu mai faceam fata cererii cu un singur schimb. In prezent, acoperim 80% din capacitate, inca mai este loc, pana la finalul anului vom fi la 100% din capacitate. In ceea ce priveste mezelurile, lucram in doua schimburi, deoarece trebuie sa asiguram distantarea, avem foarte multe masuri implementate pentru a ne proteja, pentru a nu inregistra cazuri de COVID-19", a mai precizat directorul Vascar.

 

vascar vlad

 

Exporturi in tarile cu cei mai multi romani din Europa

Directorul general al companiei a vorbit si despre tendintele consumatorilor, asa cum se observa ele din interior.

 

"In prezent, nu se simte o schimbare majora, insa noi segmentam clientii in functie de mai multi indicatori. Clientii care achizitioneaza produse premium sunt foarte atenti, citesc etichetele. Noi suntem primii care au scos pe piata o gama de mezeluri fara E-uri, fara aditivi, doar cu condimente naturale, sub «umbrela» Moldova in Bucate, pe care inregistram cresteri semnificative. In mainstream, insa, observam o mica schimbare, in sensul in care clientii din mainstream se orienteaza catre produse economice (n.r. in contextul crizei generate de noul coronavirus). Insa Vascar este vazuta drept o companie cu produse premium si un raport pret-calitate corect, iar pe partea de produse premium inregistram cresteri", a punctat directorul Vascar.

 

Nu in ultimul rand, Vlad Ciuburciu a vorbit si despre exporturile companiei, care, desi nu reprezinta o pondere semnificativa din cifra de afaceri, acopera o "plaja" destul de larga de tari din Europa.

 

"Conservele reprezinta preparatele cel mai simplu de exportat, intrucat au un termen de valabilitate foarte indelungat si nici nu necesita conditii speciale de depozitare pe perioada transportului, spre exemplu camere frigorifice. Noi ne axam pe comunitatile de romani din Europa: exportam in Spania, Anglia, Italia, Franta, Belgia si Germania, suntem listati in raioanele dedicate etnicilor din hipermarket-urile din Anglia si Germania", conchide directorul Vascar.



Poti fi interesat si de