Vita bio, painea cu maia si miezul de nuca, marca Auchan, desemnate Produsul Anului 2024

Vita bio, painea cu maia si miezul de nuca, marca Auchan, desemnate Produsul Anului 2024


Gama de vita bio provenita din filiera Auchan, gama de paine cu maia macinata la piatra, produsa de Auchan Romania integral in laboratoarele proprii, din faina romaneasca, si produsul miez de nuca, tot din filiera Auchan, au fost desemnate castigatoare in cadrul competitiei Votat Produsul Anului 2024 la categoriile Carne refrigerata Bio, respectiv Paine si Nuci si seminte.

Distinctiile obtinute arata atat aprecierea consumatorilor pentru produse, acestea fiind evaluate din perspectiva inovatiei, atractivitatii si intentiei de cumparare, cat si sustinerea constanta pe care retailerul o demonstreaza fata de produsele si producatorii romani.

 

Gama de vita bio, provenita din filiera Auchan, dezvoltata alaturi de Fermele Ecologice Silvania, din judetul Salaj, o afacere infiintata in 2017, din dragoste fata de natura si din dorinta de a oferi alimente sanatoase. Aici sunt produse alimente bio intr-un lant agroalimentar integrat exclusiv ecologic, de la furca la furculita. Gama este formata din produse precum pulpa de manzat, rasol de manzat cu os, antricot si vrabioara de manzat, cubulete de carne de vita, pachet pentru ciorba de vita, coada si coaste de vita. Produsele din carne de vita bio Auchan sunt romanesti, proaspete, cu gust natural, savuros. Calitatea superioara se datoreaza hranirii animalelor doar cu furaje ecologice si conditiilor de crestere - vacutelor li se asigura bunastare in spatiile dedicate din adaposturi si acces la pasune. Procesarea carnii este atenta cu mediul inconjurator, sustenabila pentru biodiversitate, fara coloranti si conservanti. Produsele din carne de vita bio Auchan sunt create pentru ca oamenii sa fie mai sanatosi, mediul mai curat si natura mai frumoasa.

 

Cea de-a doua gama votata Produsul Anului 2024 este painea cu maia productie proprie Auchan cuprinde: paine cu faina alba de grau (simpla, cu branzeturi, cu ceapa, cu masline, cu seminte), cu faina integrala de grau, cu faina neagra, cu faina de secara. Painea cu maia are un adaos scazut de drojdie, este crescuta printr-un proces lent de dospire la rece, elemente care ii dau o textura aerata, o crusta crocanta si un gust fin, desavarsit. In plus, semintele adaugate dau un plus de savoare si valoare nutritiva. Gama a fost dezvoltata cu paine din faina integrala din grau si secara, macinate la piatra, cu adaos de seminte. Faina macinata la piatra contine toti nutrientii cerealelor, oferindu-i painii un gust aparte, gustul painii de odinioara, traditionale, plamadite in casa. Aceste fainuri sunt bogate in fibre, minerale si vitamine.

 

Si miezul de nuca romanesc din filiera Auchan, provenit din minunatele livezi din zona montana Prislop, judetul Maramures, dezvoltat impreuna cu Dry Fruits Transilvania, o afacere de familie infiintata in 2015 din dorinta de a valorifica o parte din productia de fructe aflata in zona montana, a primit distinctia Produsul Anului 2024, un produs gustos, selectionat cu grija, cu multiple proprietati nutritive, un aliat perfect in orice dieta sanatoasa, extrem de apreciat de catre clienti.

 

In ultimii ani, Auchan a construit alaturi de producatorii si fermierii romani parteneriate durabile si de incredere, proiecte pe termen lung, prin care retailerul obtine produse cu trasabilitate controlata, de la samanta pana la raft. Sub eticheta ,,Cultivam ce e mai bun!”, Auchan a dezvoltat pana in prezent 85 de filiere de produse romanesti, in diverse categorii alimentare: legume si fructe, carmangerie, bacanie, oua, peste, lactate, unele dintre acestea bio. Aceste filiere sunt dezvoltate alaturi de fermieri si agricultori care cultiva fructe si legume sau care cresc animale, cu respect fata de mediu, oameni si animale, in conformitate cu etica si viziunea companiei: ,,Mancam mai sanatos & traim mai bine, protejand planeta”.

 

Votat Produsul Anului este un concept international, ajuns la cea de-a 15-a editie, care premiaza produsele inovative, activand in prezent in peste 40 de tari. Studiul de piata din 2024 a fost realizat online, pe 22 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un esantion total de 4.062 de respondenti din mediul urban, utilizatori de internet, intre 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.

 

Eroarea de esantionare la nivelul intregului studiu a fost de +/- 1.5%. Studiul a avut loc in perioada 11 martie – 24 aprilie 2024. Produsele castigatoare au fost votate de catre consumatori, dintre produsele similare in categorie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni anterioare startului competitiei.



Poti fi interesat si de