Yellow.Menu introduce servicii pentru companiile care vor sa ofere extra-beneficii

Yellow.Menu introduce servicii pentru companiile care vor sa ofere extra-beneficii


Yellow.Menu – cloud restaurant cu livrare in Bucuresti si Cluj-Napoca – face doua noi mutari in extinderea business-ului, dezvoltand noi servicii pe segmentul B2B.

Astfel, Yellow.Menu a incheiat un parteneriat cu HealthU, furnizor de servicii de nutritie personalizate, si a dezvoltat un nou brand virtual – Yellow.Office – dedicat companiilor care vor sa ofere extra-beneficii angajatilor, in special in intervale aglomerate, cum ar fi Black Friday si perioada sarbatorilor. Printre partenerii care au ales beneficiile acestui serviciu personalizat se numara companii din retail, eCommerce si firme de curierat.

 

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimba zilnic, Yellow.Menu reprezinta solutia pentru cei care doresc sa se alinieze unui stil de viata echilibrat, cu o alimentatie sanatoasa. Yellow.Menu ofera posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, pranz sau cina, acasa sau la birou, cu livrare oriunde in Bucuresti si Cluj-Napoca, inclusiv la o ora prestabilita sau pe baza de planificare saptamanala.

 

Specificul businessului a stat de altfel la baza parteneriatului cu HealthU, furnizor de programe personalizate de healthy lifestyle, care includ diete stabilite de nutritionisti, antrenamente de fitness, sedinte de coaching si mindfulness pentru un echilibru intre minte si corp. Astfel, meniurile concepute si create alaturi de HealthU si specialisti respecta proportiile optime intre grasimi, carbohidrati si proteine, fara insa de a uita de diversitatea meniului. Acestea sunt livrate zilnic abonatilor HelathU de catre echipa Yellow.Menu, in baza abonamentelor saptamanale sau lunare.

 

Yellow.Office, aplicatie si servicii personalizate pentru companii

Tot incepand din luna octombrie, Yellow.Menu a lansat un brand virtual nou, dedicat segmentului B2B, anticipand perioadele cu o incarcare ridicata, cum sunt Black Friday si perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, Yellow.Office propune companiilor posibilitatea de a oferi angajatilor un meniu zilnic variat, prin intermediul unei aplicatii personalizate. Fiecare companie care opteaza pentru Yellow.Office va avea propria zona personalizata in aplicatie, accesand astfel si o componenta de employer branding si employee experience. Acest serviciu poate fi contractat pentru perioade determinate de timp, venind in sprijinul celor care vor sa optimizeze si sa eficientizeze work-flow-ul in perioade solicitante. Pana acum, clientii care au contractat acest serviciu vin din zona e-commerce, retail si curierat, segmente de piata pentru care aceasta perioada a anului este mult mai solicitanta, astfel incat livrarea unui meniu sanatos, zilnic, la birou, este un beneficiu extrem de apreciat de angajati, a explicat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

 

Posibilitatea de a accesa serviciile de livrare prin Yellow.Office pe o perioada contractuala limitata, alaturi de personalizarea meniului, destinatiei si orei de livrare, dar si alte facililitati ale programului fac din Yellow.Office un serviciu ce poate fi integrat in politica de beneficii a companiilor, marcand nu doar perioade aglomerate, ci si perioade importante din ecosistemul angajatilor.

 

 

Am primit solicitari si de la companii de constructii sau de arhitectura, pentru a livra pranzul celor care lucreaza on site, eficientizand timpul alocat mesei si asigurand totodata echipei un meniu echilibrat, proaspat si delicios. De asemenea, Yellow.Office poate fi o varianta de a marca de exemplu aniversarea companiei sau reusita unei echipe, existand posibilitatea de a personaliza aplicatia dedicata cu o componenta mai festiva, a mai precizat Adrian Ciucur.

 

Acest serviciu se adreseaza companiilor cu minim 30 angajati, iar pretul meniurilor porneste de la 25 lei. In aplicatia dedicata, angajatii doar trebuie sa-si aleaga meniul preferat, fara a se preocupa de detalii precum pret sau adresa de livrare.



Poti fi interesat si de