Maestro, prima fabrica de mezeluri din Londra cu specific romanesc

Maestro, prima fabrica de mezeluri din Londra cu specific romanesc


Totul a inceput in urma cu 23 de ani, cand George Betianu a decis sa-si incerce norocul peste hotare, in Marea Britanie. Visul sau era sa detina propria sa afacere.

maestrodeliTotul a inceput in urma cu 23 de ani, cand George Betianu a decis sa-si incerce norocul peste hotare, in Marea Britanie. Visul sau era sa detina propria sa afacere.
A plecat cu 50 de dolari in buzunar si a lucrat la inceput ca taximetrist, apoi a devenit propriul sau patron. In prezent, romanul detine sub compania Riverside Group London, un imperiu imobiliar, ambulante, o agentie de turism si o fabrica de preparate din carne, cu specific romanesc. Cea mai recenta investitie, fabrica de mezeluri Maestro s-a nascut intr-un mod firesc, natural, in primul rand, ca un raspuns la lipsa de pe piata britanica a unor produse traditionale romanesti din carne. In plus, lansarea Maestro implica si comunitatea locala de romani, oferind locuri de munca noi si oportunitati de dezvoltare personala. In brandul Maestro se regasesc atat pasiunea personala pentru specialitatile traditionale si bucataria romaneasca, cat si concretizarea unei oportunitati de afaceri cu un potential de dezvoltare foarte mare. Specialitatiile din carne Maestro sunt proaspete, au o calitate superioara si sunt produse dupa standardele locale. Dand dovada de un spirit de afaceri deosebit, George Betianu a introdus in prezentarea fabricii doua elemente esentiale: carne britanica si retete transilvanene, lovind dintr-o data doua tinte. Este vorba despre spiritul conservator britanic, pentru ca englezii consuma aproape exclusiv produse din carnea lor traditionala, si Transilvania, unul dintre putinele locuri cunoscute de britanici si foarte mediatizate de printul Charles.

Avem o gama extrem de diversificata, iar expertii Maestro pot produce orice specialitate traditionala de la carnati de casa sau toba de casa, la pastrama de oaie sau muschiulet de vita. In strategia noastra de marketing avem doua directii abordate: una dedicata romanilor din UK si a doua pentru britanici. Prin campanii online sau print in publicatiile locale si sponsorizarea evenimentelor organizate in comunitatea locala de romani am transmis acelasi mesaj: Maestro inseamna calitate desavarsita! E optiunea ideala pentru toti gurmanzii nostalgici dupa gustul specialitatilor din carne de acasa, care vor sa manance un produs proaspat, la un pret corect si mai ales un produs pur, care contine doar carne si condimente naturale. In comunicarea dedicata clientilor britanici ne-am pozitionat ca un brand de delicatese transilvanene, insistand pe langa atributele de mai sus si pe faptul ca folosim doar carne provenita din fermele locale. Ne-am propus sa dublam productia actuala si in acelasi timp si numarul angajatilor romani din compania Maestro. In acelasi timp ne dorim sa devenim cel mai cunoscut brand romanesc de pe piata locala si sa sustinem in continuare comunitatea romanilor din Londra a declarat in exclusivitate pentru INDUSTRIA CARNII. RO George Betianu, Manager General Maestro.



Poti fi interesat si de