City Grill vrea sa se extinda in mai multe orase din tara. Grupul opereaza 24 de localuri

City Grill vrea sa se extinda in mai multe orase din tara. Grupul opereaza 24 de localuri


Dupa 20 ani de activitate in domeniul ospitalitatii, Grupul City Grill a ajuns la o cifra de afaceri de 55 de milioane euro in 2023, 10 branduri, 24 restaurante, peste 1.000 de angajati si aproape 20.000 de clienti zilnici.

Grupul City Grill a pornit in 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primaverii, si 50 angajati. Cu o strategie de dezvoltare eficienta si o viziune centrata pe client si echipa interna, a devenit rapid un reper in piata restaurantelor.

 

„In urma cu 20 de ani mi-am propus sa dezvolt un business pe piata restaurantelor din Bucuresti, in care sa ajung sa fac diferenta, sa pot da tonul si sa stabilesc standardul. Alaturi de o echipa solida, am reusit nu doar sa-mi indeplinesc acest obiectiv, ci sa ne mentinem sus, sa ramanem cel mai important grup autohton de restaurante, sa construim branduri durabile, iubite de public si recunoscute international”, spune Dragos Petrescu, Fondator si Presedinte Grup City Grill.

 

Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’ Berarilor, City Grill si Buongiorno Italian, sunt destinatii de referinta pentru publicul bucurestean, dar si national si international. Recent, grupul a finalizat cateva proiecte majore de investitii, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare si deschiderea celor doua hoteluri sub brandul La Boheme, precum si renovarea unor locatii din reteaua Buongiorno.

 

Pentru acest an, Grupul City Grill estimeaza afaceri de 60 milioane euro si a bugetat investitii de peste 20 milioane de euro in restaurantele din portofoliu, dar si in dezvoltare pe segmentul de restaurante si hoteluri. De asemenea, un proiect deosebit de important este si renovarea locatiilor din Aeroportul Otopeni.

 

In urmatorii ani, grupul si-a propus sa se extinda prin deschiderea de noi restaurante in mai multe orase din tara, urmatoarele pe lista fiind Cluj-Napoca si Brasov.

 

Potrivit unui sondaj realizat in aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinatie preferata si vizitata frecvent de o mare parte din publicul bucurestean. Derulat pe un esantion reprezentativ de 520 de bucuresteni, sondajul a relevat faptul ca restaurantele grupului sunt alegerea numarul 1 pentru 17,3% dintre respondenti, si in primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre acestia (31%). Acelasi sondaj arata ca 86% dintre intervievati au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel putin o data, iar aproape 40% le-au vizitat in ultimele 3 luni (39,3%).

Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenti au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill si unul din cinci (22.2%) a mentionat restaurantele grupului drept destinatiile la care a consumat cel mai des in ultimele 90 de zile.

 

„De-a lungul timpului, am invatat permanent despre asteptarile si preferintele publicului nostru. Bucataria traditionala si cea mediteraneeana raman favoritele publicului, insa influentele moderne ale bucatariilor internationale, alaturi de expunerea la nou, prin calatorii, cultura urbana si stilul de viata dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluata experienta clientilor in restaurante. Daca in urma cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astazi, triada gust – calitate servicii – atmosfera si design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latura fiind esentiala pentru succesul unui restaurant. Echilibrand aceste elemente la un standard foarte ridicat, reusim sa oferim o experienta culinara de exceptie, apreciata atat de publicul local, cat si de turistii care ne viziteaza restaurantele”, spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

 

Sondajul* desfasurat in aceasta primavara surprinde si comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal intre weekend si zilele saptamanii, dar si momente ale zile, procente similare indicand ca ultima data au iesit la restaurant pentru cina in weekend (23.8%), pranz in weekend (23.6%), cina in timpul saptamanii (23.1%), sau pranz in timpul saptamanii (21.6%). In ceea ce priveste bugetul alocat pentru o persoana, aproape jumatate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese in oras, 36% au alocat intre 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, in timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.

 

Bucataria romaneasca este preferata de 88.4% dintre respondenti, cea italiana de 64%, urmate de bucataria greceasca (58.5%) si turceasca (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag si ele un interes in crestere al publicului din Capitala. Mai mult de jumatate (55.3%) dintre respondenti iau masa in oras alaturi de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar intalnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alaturi de colegii de serviciu (24.4%).

 

In ceea ce priveste frecventa meselor la restaurant, 16.5% declara ca merg la restaurant de cel putin 2 ori pe saptamana, 20% o data pe saptamana, iar 23.6% de 2-3 ori pe luna. Restul ajung la masa in oras o data pe luna sau mai rar. Pizza, mancarea gatita si fripturile sunt preferate de peste jumatate dintre intervievati, iar burgerii, cartofii prajiti si pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.

 

*Studiul a fost realizat in perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Esantion final 520 respondenti. Marja de eroare statistica +/-4.3% pe intreg esantionul, pentru un prag de incredere=95%. Populatia tinta: Bucuresti & Ilfov. Consumatori de restaurante din Bucuresti, in ultimele 30 zile. Varsta: 20-60 ani.



Poti fi interesat si de