Kaufland lanseaza campania „Salvatorii Preturilor”, cu metode de economisire la cumparaturi

Kaufland lanseaza campania „Salvatorii Preturilor”, cu metode de economisire la cumparaturi


Retailerul Kaufland deruleaza vara aceasta campania digitala „Salvatorii Preturilor”, care ofera clientilor modalitati eficiente pentru cumparaturi inteligente, avand grija de bugetul personal.

Solutiile Kaufland pentru cumparaturi la preturi accesibile sunt prezentate intr-o serie de 5 episoade video, in care protagonisti sunt experti in reduceri, promotii si economii la cumparaturi.

 

Proiectul se desfasoara exclusiv in mediul online. Primul episod - „Lectia de economisire la cumparaturi” este deja disponibil pe canalul de YouTube Kaufland Romania. Urmatoarele episoade vor fi difuzate la intervale de maximum doua saptamani, pana pe 15 august.

 

„Salvatorii preturilor continua misiunea noastra din digital de a aduce in fata clientilor solutii pentru cumparaturi avantajoase, intr-un mod usor de urmarit si adaptate comunicarii in social media. Astfel, clientii nostri au dublu castig: urmaresc un continut relaxant si amuzant si invata efectiv cum pot economisi la cumparaturi. Cardul de loialitate Kaufland Card, produsele marca proprie sau produsele cu eticheta galbena sunt cu adevarate ponturi de luat in calcul, mai ales intr-o perioada in care suntem atat de atenti la cat scoatem din portofel”, a precizat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital Kaufland Romania si Republica Moldova.

 

Campania „Salvatorii Preturilor”  include trei repere importante pentru clienti: Eticheta galbena pentru peste 3.500 de articole, aplicatia Kaufland Card – cu promotii personalizate si oferte saptamanale – si produsele marca proprie. Acestea sunt instrumente esentiale pe care clientii le pot folosi pentru a obtine cele mai bune oferte si pentru a face economii la cumparaturi.



Poti fi interesat si de