Lidl a exportat produse romanesti in valoare de 59 milioane de euro in 2019

Lidl a exportat produse romanesti in valoare de 59 milioane de euro in 2019


Lidl a facilitat in 2019 exportul de produse romanesti in valoare de 59 milioane de euro, de doua ori mai mult fata de anul anterior, conform celui de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acopera perioada 1 martie 2019 - 29 februarie 2020.

Totodata, Lidl a colectat si a trimis catre centrele de reciclare, in 2019, peste 37.000 de tone de deseuri, cu 21% mai mult decat in 2018, se mentioneaza intr-un comunicat al companiei.

 

Raportul semnaleaza ca anul trecut numarul furnizorilor locali de bunuri si servicii a crescut cu 11% fata de anul 2018, iar cantitatea de fructe si legume romanesti a fost cu 23% mai mare.

 

“Chiar daca anul acesta este influentat de schimbari aduse de declansarea pandemiei, evaluarea anuala a impactului pe care il avem ca business ramane in continuare o prioritate pentru noi, fiind si mai importanta in acest context. Lansarea celui de-al treilea raport de sustenabilitate reprezinta parcursul unui an 2019 de succes pentru noi, marcat de cresteri inregistrate pe toate segmentele activitatii de business, de la angajati, clienti si produse pana la consolidarea unor parteneriate de incredere. Raportul inscrie rezultatele noastre, masurile pe care le-am luat si ce putem imbunatati la ele, precum si obiectivele de dezvoltare durabila a business-ului Lidl Romania. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul Lidl, iar masurile noastre nu sunt doar niste indicatori intr-un raport, ci fapte pentru un viitor mai bun”, a spus Frank Wagner, CEO Lidl Romania.

 

Raportul include si o serie de angajamente pe termen mediu si lung. Astfel, ca parte a strategiei globale ReSet Plastic, Lidl s-a angajat ca pana in anul 2025, toate ambalajele produselor marca proprie sa fie reciclabile in proportie maxima posibila, iar cantitatea de plastic utilizata pentru aceste produse sa fie redusa cu 20%. In plus, pentru reducerea amprentei de carbon si eficientizarea consumului de energie pentru perioada urmatoare de raportare, Lidl are in vedere instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperisurile magazinelor. Totodata, in procesul de evaluare a calitatii produselor marca proprie, obiectivul principal Lidl este ca, pana in 2025, sa reduca cu 20% cantitatea de sare si zahar adaugate in produsele marca proprie.

 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 32 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza aproximativ 11.200 de magazine si peste 200 de centre logistice in 29 de tari la nivel mondial.



Poti fi interesat si de